Staat u voor een moeilijke keuze?
zi biedt perspectief.
Wie innoveert en concurreert moet zich onderscheiden. Opvallen. Betere resultaten boeken dan anderen.
Wie zich wil onderscheiden moet anders zijn en anders handelen.
zi helpt bij de voorbereiding.
Haalbare doelen stellen
Uit recent onderzoek blijkt dat Nederlandse bedrijven relatief zwak zijn in het stellen van haalbare doelen. Juist daar kan zi bij helpen.
Acceleratie
U heeft een gouden idee, een werkend concept, een stevig prototype en een eerste klant. Wat nu? Waarin moet u investeren? Wordt uw partner straks uw concurrent? Is het product wel helemaal klaar voor de markt? Gaan anderen met uw vondst aan de haal? Waar moet u zelf op concentreren? Bent u liever uitvinder, ondernemer of manager? Hoe nu verder? zi zet de strategische opties op een rij, helpt bij het uitzetten van de koers en versterkt uw groeivermogen.
Strategie en resultaat
zi helpt pioniers en ondernemers bij het maken en realiseren van strategie, structuren en systemen. Van idee en visie naar focus op concrete, haalbare doelen en meetbare resultaten.
zi helpt ondernemers en bestuurders die strategische beslissingen moeten nemen. Om in te spelen op veranderingen, op het juiste moment, met de juiste middelen.
In de afgelopen dertig jaar heeft zi gewerkt voor (beursgenoteerde) ondernemingen en nieuwe bedrijven in de Verenigde Staten, Singapore, Zweden, Denemarken, Noorwegen, Finland, Zwitserland, Hongarije, Duitsland, Engeland, België, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland. Sinds 2003 werkt zi vooral voor familiebedrijven, coöperaties, culturele ondernemers, cultuurstichtingen en innovatieve bedrijven met een DGA aan het hoofd.
Diagnose
Heeft u naar uw gevoel te weinig keuzes? Of juist te veel? Zijn alle doelen duidelijk? Ontbreekt de context om keuzes verklaarbaar te maken? Heeft u een rapport waar u niets mee kunt? Heeft uw strategie een stresstest nodig? Moet uw investeringskapitaal beter worden benut? Scherpte nodig? Neem dan contact op met zi voor een diagnose.